Форвард "Барселони" пропустить матч з "Реалом"

Червона картка нападника "Барселони" Усмана Дембеле, яку він отримав у матчі Ла Ліги проти "Севільї", навряд чи буде скасована, незважаючи на апеляцію клубу

Про це повідомляє Depo.Сектор з посиланням на Террикон.

Це буде означати, що форвард пропустить поєдинок своєї команди з "Реалом". За правилами Федерації футболу Іспанії, образа судді супроводжується, як мінімум, двома матчами дискваліфікації.

Суддя Антоніо Мігель Матеу Лаос видалив Дембеле за слова: "ти дуже поганий арбітр і погано судиш". Сплеск емоцій з боку Дембеле стався після видалення захисника "Барселони" Рональда Араухо. 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Сектор

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"