Стало відомо, які рейтинги у трансляцій матчів УПЛ
Керівник спортивних проектів "1+1 Медіа" Степан Щербачов розповів про рейтинги трансляцій матчів Української Прем'єр-ліги
Про це повідомляє Depo.Сектор з посиланням на Football.ua.
"Сьогодні ми можемо говорити про падіння інтересу до чемпіонату України, і, як наслідок цього процесу, - про перегляд підходу до трансляцій футболу. На мою особисту думку, ціна ТВ-прав більшості клубів Прем'єр-ліги дорівнює нулю. Зараз футбольне господарство сильно переоцінене. Одне те, що "2+2" і "Футболи" до сих пір інвестують гроші в футбол в тому вигляді, який є зараз, я вважаю дивом.
На матчах "Динамо" - "Шахтар" загальне падіння інтересу глядачів не відбилося. 16 жовтня 2015 року з нинішньої цільової аудиторії каналу "2+2" (чоловіки, 18-54 років, вся Україна) частка матчу - 15,17% аудиторії. А через рік в грудні 2016 аналогічний матч зібрав 15,52%.
Але, от якщо вже говорити про матчі лідерів з командами аутсайдерами, то ситуація інша. Візьмемо літні матчі "Динамо" - "Карпати" в 2015 році з часткою 9,55% (чоловіки, 18-54) і через рік матч "Карпати" - "Динамо" - 7,83%. За середніми матчами чемпіонату України частка перегляду впала на 2%. За матчами відвертих аутсайдерів - набагато більше.
Для того щоб оцінити, наскільки гірше зараз стали рейтинги перегляду, не треба ходити так далеко. Матч "Зоря" - "Шахтар" 12 березня 2017 року подивилося 5,93%, чоловіча аудиторія, 18-54 років, вся Україна. А через два тижні цей же матч цих же команд - 3,39%. Тобто падіння інтересу сталося навіть в короткому періоді часу", - розповів Щербачов.
Читайте також: Чому українському футболу зараз не потрібен єдиний телевізійний пул
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Україна