Чому львівські "Карпати" - найефективніший клуб України

В непростий фінансовий період на провідну роль виходить ефективність управління футбольним клубом

Юрій Лящук
Журналіст відділу Depo.Cектор
Чому львівські "Карпати" - найефективніш…

Depo.Сектор аргументує, чому львівські "Карпати" у плані ефективності менеджменту стоять особняком у Прем'єр лізі України.

Фору "левам" може дати лише донецький "Шахтар", але тут потрібно провести паралелі між фінансовими можливостями структур. Очевидно, що дане порівняння буде не на користь львів'ян, що додає лише додаткову похвалу галичанам. Так в чому причина стабільності команди в період фінансового хаосу в Україні і у вітчизняному футболі зокрема?

Ні для кого не секрет, що футбольна школа "Карпат" одна з найкращих в Україні. Щороку випускаються талановиті молоді футболісти, які не перестають прогресувати. Величезна заслуга такому прогресу молоді є довіра головних тренерів, які постійно підпускають до основного складу юних вихованців. Тільки за останній рік "Карпати" здійснили два іспанських трансфери: Олексій Гуцуляк одягнув форму "Вільярреалу", а Василь Кравець взяв напрям в Сегунду, де буде захищати кольори місцевої команди "Луго". Також не потрібно забувати про перехід Володимира Костевича в познанський "Лех". Володимир, хоч і почав свою юнацьку кар'єру у "Русі" з Винник, але остаточний поштовх розвитку Костевича надали саме "Карпати", які довірили йому місце у другій команді "левів" вже у 17-річному віці.

Найгучнішим трансфером з клубної школи "зелено-білих" все ж вважається Мар'ян Швед, який у 2015 році перейшов у "Севілью". Важко говорити про точні суми трансферів, але за неофіційними даними за Шведа іспанський клуб заплатив 1 млн. євро, що є досить вагомою сумою для сьогоднішніх українських реалій.

Львівський клуб також не відстає у медійному просторі. Регулярно виходять проморолики до найближчого матчу команди, щоб зацікавити вболівальника і збільшити їх кількість на домашніх матчах "Карпат". Якщо проаналізувати відвідуваність арени "Карпат" на початку 2017 року, то вона зросла майже вдвічі в порівнянні з минулорічними показниками. На чотири домашні матчі "левів" прийшли майже 17 тисяч вболівальників, і це без участі українських грандів "Динамо" та "Шахтаря". Чи має це відношення до медійної роботи клубу, питання риторичне, але факт приросту вболівальників присутній.
Як виглядав проморолик "Карпат" до матчу з каменською "Сталлю":

Не останню роль у фінансовому благополуччі львівського клубу відіграє мережа магазинів з атрибутикою "Карпат", яку всебічно розкручують на сайті та соцмережах команди. В магазинах "Фанат" відбувається продаж квитків та абонементів на матчі команди, різного роду презентації, зустрічі гравців з фанами, що збільшує відвідуваність мережі, а відповідно і продажі сувенірів з клубною символікою.

Не варто забувати і про спонсорів клубу Петра Димінського, яких він щедро розмістив на формі зелено-білої команди. Рекламні надписи присутні у найпотаємніших місцях футболок та трусів футболістів, і як не дивно, гармонійно влились та не зіпсували креативний стиль форми.

І що найпарадоксальніше, максимальної в сучасних умовах ефективності , власнику клубу Петру Димінському дозволяють досягати не дорогі топ-менеджери, а звичайні львівські хлопці. Частина з яких прийшла в керівництво з фанатського сектору. Тож численні негативні закиди в сторону Димінського, футбольний клуб Львова може стати прикладом ефективного менеджменту для інших команд. "Левам" бракує хороших футбольних результатів, але можна не сумніватись, що разом з ефективною фінансовою моделлю структури прийдуть і спортивні результати.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Сектор

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme