В "Шахтаря" з'явився новий титульний спонсор

Новим титульним партнером "Шахтаря" стала торгова марка "Parimatch"

Про це повідомляє Depo.Сектор з посиланням на офіційний сайт "Шахтаря".

Угода передбачає нанесення логотипу букмекерської контори на ігрові футболки "гірників" в матчах Прем'єр-ліги.

Сторони співпрацюють уже протягом двох років і провели для уболівальників і ЗМІ тренування, розважальні активності перед матчами і меценатські проекти для обдарованих дітей.

На старті сезону-2019/20 "Шахтар" і "Parimatch" продовжать реалізацію соціальних проектів.

Перший матч з логотипом нового титульного партнера на футболках донецький клуб проведе 28 липня в матчі з "Динамо" за Суперкубок України, який пройде в Одесі на стадіоні "Чорноморець".

Раніше голкіпер "Шахтаря" подарував дітям 43 комплекти воротарських рукавичок

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Сектор

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme