5 правил успішного футбольного агента

Футбольні агенти, точніше – посередники, як їх тепер офіційно називають, стали невід'ємною частиною гри і їх вплив з кожним роком зростає

5 правил успішного футбольного агента…

Якщо раніше доля футбольних матчів і цілих турнірів вирішувалася виключно на футбольних полях, то тепер багато важливих речей відбувається в кабінетах і в кулуарах. Футболісти стали надто залежні від людей, які влаштовують їм кар'єри, і автоматично від цих людей стають залежними цілі команди і навіть чемпіонати. Бувають агенти дуже круті – вони займаються справами топ-зірок і головних футбольних талантів планети, бувають ті, кого "годує" один-два знаменитих клієнта, а бувають і зовсім скромні посередники, що займаються справами не надто видатних, але працьовитих гравців. Але для всіх агентів у футболі в будь-якому випадку важливо дотримуватись п'яти головних правил поведінки та ведення бізнесу. І ми сьогодні про ці правила розповімо. Може комусь знадобиться.

Правило перше. Не буває поганих команд – буває мало грошей. Будь-який трансфер можна пояснити своєму клієнту і суспільству. Чемпіонат Китаю не дуже класний? Але ж там вже так багато зірок і взагалі – це нові горизонти футболу. В чемпіонат Росії не можна їхати з України під час війни? А як же сім'я? Хто її буде годувати? Аргументи завжди знайдуться, якщо ти класний агент.

Правило друге. Якщо ти заробив грошей – ти молодець, якщо хтось інший – він мерзотник. Важливо дати футбольному світу чіткий сигнал – тільки твій бізнес є повністю прозорим і йде на користь клієнтам, а от інші агенти – то пройдисвіти, які доведуть футболіста до провалу і безславного завершення кар'єри.

5 правил успішного футбольного агента - фото 1

Правило третє. Тренери не розбираються в футболі. Класний агент завжди повинен бути в опозиції до тренера, якщо той не ставить у склад його підопічного. Тому що він, агент, розбирається у грі і тактиці краще, ніж якийсь там футбольний тренер. І взагалі, якщо "коуч" ставить клієнтів інших агентів, значить, "щось там нечисто у них", точно змовилися.

Правило четверте. Більше трансферів і нових контрактів! Бути агентом таких гравців, як Райан Гіггз, чи Паоло Мальдіні, нудно і погано. Адже ці люди всю кар'єру провели на одному місці, а хліб агентів – то переходи, багато переходів ы комісійних агентам! Може саме тому таких людей, як Гіггз і Мальдіні, стає з кожним роком все менше в сучасному футболі?

Правило п'яте. Будь-який "піар" корисний. Якщо про твого клієнта говорять, значить, він відомий. Тому треба, щоб у ЗМІ з'являлося якомога більше чуток про інтерес до гравця з боку найкрутіших клубів світу, навіть якщо сам факт потенційного трансферу у такий клуб виглядає як повна маячня. Також дуже корисно, коли ти, або твій підопічний викладають в інстаграм фото біля стадіону одного з топ-клубів Європи. Ти всього лише там проїздом, але нехай люди думають, що приїхав обговорювати деталі контракту.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Сектор

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme