ЛЧ 2018
Євробачення
Обличчя
Сектор
Спепроекти
Країна Укропів

Ольга Харлан та її мама приєднуються до кампанії P&G "Дякую, мамо" напередодні Олімпійських ігор-2016 в Ріо-де-Жанейро

Компанія P&G, Всесвітній партнер Міжнародного олімпійського комітету, знову запускає програму "Дякую,мамо!" на знак подяки мамам атлетів, які беруть участь у літніх Олімпійських іграх-2016 у Ріо-де-Жанейро
Depo.
17 березня 2016 12:00
ФОТО: depo.ua

Проект об'єднує мам олімпійців з усього світу і дякує їм за виховання видатних спортсменів. Українськими

послами кампанії «Дякую, мамо!» стануть Ольга Харлан та її мама Ірина Харлан.

Чемпіонка Олімпійських ігор, 4-разова чемпіонка світу і 7-разова чемпіонка Європи, чемпіонка Європейських ігор з

фехтування, Ольга ще й любляча дочка, яка вдячна за всю ту відповідальність, любов і турботу, яку їй подарувала

мама. Напередодні майбутніх Ігор, озираючись на свої перемоги, Ольга згадує внесок, зроблений мамою в її

професійне становлення.

«Домігшись успіхів у спорті, я добре усвідомлюю, який величезний внесок роблять батьки в розвиток дітей, і

розумію, що не змогла б досягти таких спортивних висот, якби не моя мама. Вона була мені опорою і

найбільшою підтримкою. Я вдячна P&G за визнання її неоціненних заслуг», – підкреслила Ольга.

Запускаючи кампанію «Дякую, мамо!» напередодні Олімпійських ігор-2016 в Ріо, P&G знову виступає в ролі

почесного спонсора мам. Цей проект стартував 2012 року, напередодні Олімпійських ігор у Лондоні. В житті

кожного спортсмена є людина, підтримка якої відіграла найважливішу роль, – це мама. Олімпійські ігри – чудова

можливість подякувати мамам за їхній унікальний внесок у досягнення сучасного покоління спортсменів.

«Мета брендів P&G – дати мамам спортсменів-олімпійців і всім мамам у світі найкраще, – зазначив Сотіріос

Марінідіс, віце-президент P&G в регіоні Східної Європи і Центральної Азії. – Протягом довгого шляху виховання

дитини наша продукція допомагає мамам у їхніх повсякденних турботах. Саме тому разом із спортсменами

компанія вшановує і матерів, які підтримували своїх дітей у досягненні приголомшливих вершин».

P&G запрошує маму Ольги Харлан до Ріо-де-Жанейро, де вона стане найвідданішим уболівальником

олімпійського виступу своєї доньки у змаганнях з фехтування.

Ірина Харлан, мама знаменитої спортсменки: «Для мене велика честь бути частиною кампанії «Дякую, мамо». Я

пишаюся своєю дочкою та її спортивними успіхами. Можливість поїхати до Ріо-де-Жанейро разом з Олею – це

те, про що я не могла і мріяти. Я буду рада зустрітися з іншими мамами, діти яких обрали цікавий і водночас

важкий шлях професійного спорту. Я впевнена, ми знайдемо про що поговорити».

У Ріо-де-Жанейро Ірина Харлан разом з мамами олімпійців з інших країн буде гостею Сімейного дому P&G, який

стане для них рідною домівкою на час Ігор. Тут мами, оточені увагою і турботою, зможуть стежити за змаганнями,

відпочивати, спілкуватися з іншими сім'ями олімпійців.

Стежити за новинами програми можна буде з усіх каналів комунікації, зокрема сторінки P&G в соціальних

Ольга Харлан та її мама приєднуються до кампанії P&G  "Дякую, мамо" напередодні Олімпійських ігор-2016 в Ріо-де-Жанейро - фото 1

Ольга Харлан та її мама приєднуються до кампанії P&G  "Дякую, мамо" напередодні Олімпійських ігор-2016 в Ріо-де-Жанейро - фото 2

Про компанію Procter&Gamble

P&G – глобальна компанія, яка має одне з найсильніших портфоліо якісних, інноваційних брендів, яким довіряють

споживачі в усьому світі. Серед них: Always®, Ariel®, Blend-a-Med®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®,

Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide® та Vicks®. Компанія P&G здійснює свою діяльність приблизно у 70 країнах.

Ольга Харлан та її мама приєднуються до кампанії P&G  "Дякую, мамо" напередодні Олімпійських ігор-2016 в Ріо-де-Жанейро - фото 3Ольга Харлан та її мама приєднуються до кампанії P&G  "Дякую, мамо" напередодні Олімпійських ігор-2016 в Ріо-де-Жанейро - фото 4

Більше новин спорту читайте на Depo Сектор