Кіберспорт за популярністю незабаром переважить футбол і баскетбол (ФОТО)

Один із найбільших у світі інвестиційних банків Goldman Sachs опублікував докладний звіт щодо кіберспортивної індустрії

Про це повідомляє Depo.Сектор із посиланням на Eurosport. За даними Goldman Sachs, до 2022-го року аудиторія кіберспорту (а саме її "високо втягнуте ядро") обжене аудиторію в НБА і НФЛ – наразі ще не разом узятих, але прогноз для американських спортивних гігантів все одно лякає. Зараз кіберспортивна аудиторія на YouTube і Twitch вже більша, ніж аудиторія HBO, Netflix і ESPN разом узятих.

Шалений успіх кіберспорту пояснюється його високою доступністю. "Тобі не потрібно з 6-ти років ходити в футбольну школу, потім заносити гроші тренеру, довго зростати в майстерності та розраховувати на успіх. Звичайно, все не так просто, але в будь-якому випадку шлях до успіху в кіберспорті в рази коротший (і менший за витратами), ніж у традиційному спорті. Образно кажучи, 2 роки замість 10-ти – та ще й потрібен для цього тільки хороший комп'ютер", – пише телеграм-канал "Кіберспорт | Індустрія".

До 2022-го року обсяг ринку кіберспорту досягне 3-ох мільярдів доларів. До цього ж часу медіаправа в кіберспорті обженуть спонсорство за обсягом в структурі доходів і досягнуть 40%.

Читайте також: Легендарний Майкл Джордан купив акції кіберспортивної організації

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Сектор

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme