Букмекерська компанія відправила чисті простирадла гравцям, які поставили на "сухий" матч Акінфєєва

Букмекерська компанія "Paddy Power" включила воротаря ЦСКА Ігоря Акінфєєва в свою рекламну кампанію

Про це повідомляє Depo.Сектор з посиланням на bookmaker-ratings.com.

Першим 50 гравцям, які поставили на сухий матч голкіпера з "Манчестер Юнайтед" (1:4), букмекер вислав чисті простирадла. Мінімальна сума ставки для отримання призу - 1 фунт.

Акінфєєв продовжив невдалу серію з матчів Ліги чемпіонів, в яких він пропускав до 41 матчу.

У "Paddy Power" підкреслили, що пам'ятають про те, що голкіперу вдавалося залишити свої ворота в недоторканності в кваліфікації турніру, але вони вважають матчі основної сітки.

Останній раз воротар ЦСКА і збірної Росії не пропускав в матчі Ліги чемпіонів 1 листопада 2006 року під час зустрічі з лондонським "Арсеналом".

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Сектор

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme