Футбольний "Шахтар" презентував сенсаційний бренд одягу

Український дизайнер Віктор Анісімов та футбольний клуб "Шахтар" представили бренд fashion-одягу "1936"

Про це повідомляє Depo.Сектор. Захід відбувся в київському Champion Hall x Parimatch. Презентацію відвідали генеральний директор клубу Сергій Палкін, футболісти "Шахтаря" й асистенти головного тренера.

Логотипом нового бренду стало оранжеве коло, що підкреслює зв’язок з айдентикою ФК "Шахтар". Тестова колекція осінь-зима–2020/2021 складається з 36-ти моделей (верхній одяг, спортивні костюми, плащі-кімоно, футболки, худі та аксесуари), в тому числі з 19-ти речей-трансформерів, що легко адаптуються до динаміки сучасного дня й способу життя.

Продаж одягу бренда "1936" стартує 9-го листопада.

 

Читайте також: Каштру розповів про головну причину поразки "Шахтаря" від "Динамо"

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Україна