Футбольний "Шахтар" презентував сенсаційний бренд одягу

Український дизайнер Віктор Анісімов та футбольний клуб "Шахтар" представили бренд fashion-одягу "1936"

Про це повідомляє Depo.Сектор. Захід відбувся в київському Champion Hall x Parimatch. Презентацію відвідали генеральний директор клубу Сергій Палкін, футболісти "Шахтаря" й асистенти головного тренера.

Логотипом нового бренду стало оранжеве коло, що підкреслює зв’язок з айдентикою ФК "Шахтар". Тестова колекція осінь-зима–2020/2021 складається з 36-ти моделей (верхній одяг, спортивні костюми, плащі-кімоно, футболки, худі та аксесуари), в тому числі з 19-ти речей-трансформерів, що легко адаптуються до динаміки сучасного дня й способу життя.

Продаж одягу бренда "1936" стартує 9-го листопада.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Украинский дизайнер Виктор Анисимов и ФК "Шахтер" представили бренд fashion-одежды "1936". ⠀ Мероприятие прошло в киевском Champion Hall x Parimatch. Презентацию посетили генеральный директор клуба Сергей Палкин, футболисты "Шахтера" @koliamatvienko, @khocholava5, @piat30, @vitykovalenko, @jrmoraes10, @taisonfreda7, @mmudryk10, ассистенты главного тренера @vitorseverino и @darijosrna. ⠀ Логотипом нового бренда стал оранжевый круг, подчеркивающий связь с айдентикой ФК "Шахтер". Тестовая коллекция осень-зима – 2020/21 состоит из 36 моделей (верхняя одежда, спортивные костюмы, плащи-кимоно, футболки, худи и аксессуары), в том числе из 19 вещей-трансформеров, легко адаптируемых к динамике современного дня и образа жизни. ⠀ Продажа одежды бренда "1936" стартует 9 ноября в столичном ЦУМе @tsum.kyiv. Первая линия выпущена в лимитированном количестве. Ознакомьтесь с моделями на странице @1936.brand. ⠀ Український дизайнер Віктор Анісімов та ФК "Шахтар" представили бренд fashion-одягу "1936". ⠀ Захід відбувся в київському Champion Hall x Parimatch. Презентацію відвідали генеральний директор клубу Сергій Палкін, футболісти "Шахтаря" @koliamatvienko, @khocholava5, @piat30, @vitykovalenko, @jrmoraes10, @taisonfreda7, @mmudryk10, асистенти головного тренера @vitorseverino й @darijosrna. ⠀ Логотипом нового бренда стало оранжеве коло, що підкреслює зв’язок з айдентикою ФК "Шахтар". Тестова колекція осінь-зима – 2020/21 складається з 36 моделей (верхній одяг, спортивні костюми, плащі-кімоно, футболки, худі та аксесуари), в тому числі з 19 речей-трансформерів, що легко адаптуються до динаміки сучасного дня й способу життя. ⠀ Продаж одягу бренда "1936" стартує 9 листопада в столичному ЦУМі @tsum.kyiv. Першу лінію випущено в лімітованій кількості. Ознайомтеся з моделями на сторінці @1936.brand.

Допис, поширений FC Shakhtar Donetsk (@fcshakhtar)

Читайте також: Каштру розповів про головну причину поразки "Шахтаря" від "Динамо"

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Сектор

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"