Українці готові обміняти виграшний квиток у лотерею на квиток на UEFA Champions League Final

Компанія Mastercard вивчила, як європейські вболівальники підтримують улюблені команди

Українці готові обміняти виграшний квито…

Київ, 31 травня 2017 р. — За результатами дослідження "Дванадцятий учасник команди" компанії Mastercard, що є спонсором UEFA Champions League, близько 66% українських фанатів готові обміняти виграшний квиток у лотерею на квиток на UEFA Champions League Final, у якому грає улюблена команда. Такий показник відданості українців своєму футбольному клубу є найвищим у Європі. Дослідження також показало, наскільки далеко європейці готові піти, щоб підтримати свої команди: скільки грошей витратити, яку дистанцію проїхати та якими стосунками поступитися.

Дослідження виявило, яких уболівальників в Європі вважають найпалкішими. Рейтинг очолили британці, за яких проголосувала майже третина (32%) опитаних європейських футбольних фанатів. Вони випередили іспанців (16%) та італійців (12%), які посіли друге і третє місце відповідно.

Українці — також палкі вболівальники, які далеко можуть зайти у підтримці улюбленої команди. Кожен другий український шанувальник футболу зізнався, що скасував би заплановану відпустку, щоб спостерігати гру своєї команди в UEFA Champions League Final. Майже 38% зізналися, що пропустили би заради цього річницю з коханою/коханим, 35% — день народження близького друга.

Любов українців до футбольних команд іноді сильніша за кохання. Близько 15% українських уболівальників припускають, що відмінності у футбольних уподобаннях з партнером можуть викликати проблеми у взаєминах. Близько 30% — охарактеризували романтичні стосунки з фанатами команди-супротивника як ті, що дратують. Але більшість українських уболівальників (50%) все ж таки не бачать у таких стосунках проблеми.

Близько 42% українських фанатів почали вболівати за улюблений клуб у віці 10-15 років. У середньому, європейці обирають свою команду у 13 років. Наймолодші фанати — серед португальців: вони починають вболівати за футбольний клуб уже у 8 років.

Як виявило дослідження, українські уболівальники (49%) віддають перевагу перегляду гри улюбленої команди на стадіоні, а не на ТБ. Для того, щоб потрапити на матч, вони зазвичай витрачають 9 годин на дорогу — найбільше за усіх європейців. За квиток на UEFA Champions League Final, де грає улюблена команда, більшість українських футбольних фанатів (67%) готові заплатити £100.

Дослідження виявило декілька цікавих результатів і в інших країнах:
• нідерландці — єдині вболівальники у Європі, які віддають перевагу перегляду гри улюбленої команди на ТБ, а не стадіоні;
• румуни — найбільші мисливці за славою: чверть з них (26%), зізнались, що підтримують улюблену команду через її успіх;
• турецькі вболівальники — найменш романтичні: кожен п'ятий зізнався, що скасує свій медовий місяць за квиток на UEFA Champions League Final.

Енн Кернс, президент міжнародних ринків Mastercard, зазначила: "UEFA Champions League створила так багато незабутніх моментів у футболі, але цю магію допомагають створювати також уболівальники. Наше дослідження відображає цей безцінний спортивний дух".

Віра Платонова, генеральний директор Mastercard в Україні, Молдові, Грузії та країнах Центральної Азії, розповіла: "Україна прийматиме наступного року найбільше європейське свято футболу — UEFA Champions League Final Kyiv 2018. Ми раді можливості створити безцінні моменти для вболівальників з усієї Європи. А завдяки платіжній інфраструктурі та інноваціям, які компанія Mastercard разом з партнерами розвиває в Україні, гості та жителі міста зможуть скористатися всіма перевагами безготівкових розрахунків в інноваційній українській столиці".

###

Про Mastercard
Masterсard (NYSE: MA), www.Mastercard.com — міжнародна компанія, що спеціалізується на платіжних рішеннях і технологіях. Компанія управляє найшвидшою у світі платіжною мережею, що об'єднує споживачів, фінансові установи, торговельні підприємства, державні організації та представників приватного сектора в більш ніж 210 країнах і територіях. Продукти та рішення Mastercard роблять щоденну комерційну діяльність, таку, як покупки, подорожі, ведення бізнесу та управління фінансами, більш простою, безпечною і ефективною для кожного. Слідкуйте за нами в соціальній мережі Твіттер @MastercardNews, беріть участь в обговореннях на Cashless Pioneers Blog та підписуйтесь на свіжі новини на Engagement Bureau.

За додатковою інформацією звертайтесь, будь ласка, до Олександри Гонтар (Alexandra.Gontar@mastercard.com), тел. 044 586 27 10, Mastercard; а також до Оксани Яремчук (oyaremchuk@be-it.com.ua) чи Віри Іванової (vivanova@be-it.com.ua), тел.: 044 495 29 60, Be—it Agency.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Сектор

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme