UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

"Мерседес" підловили на використанні гнучкого заднього крила

Команду "Мерседес" запідозрили у використанні гнучкого заднього антикрила

Про це повідомляє Depo.Сектор з посиланням на Motorsport.

У зв'язку з великими проблемами з шинами на болідах "Мерседеса" в ході двох етапів на Сільверстоуні перед Гран-прі 70-річчя на болід німецької команди поставили камеру, яка спрямована назад. Але, крім зносу шин, ця камера продемонструвала, що площина заднього крила "Мерседеса" згинається в поворотах. Причому ступінь вигину крила повністю залежала від того, наскільки крутим був поворот.

Такий ефект може бути досягнутий завдяки спеціальним запрограмованим кінематичним характеристикам вуглепластикових елементів.

Таке рішення має дозволяти команді проходити всі тести ФІА на гнучкість крил, проте при аеродинамічному навантаженні крило поводиться інакше, ніж в статичному положенні.

Ця технологія не є унікальною. "Феррарі" і "Ред Булл" також використовують такий підхід.

Очікується, що в найближчі дні вийде технічна директива ФІА, яка заборонить дане рішення.

 

Читайте також: Зірковий пілот "Формули-1" пояснив, чому не хоче перепідписувати контракт з "Мерседесом"

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Сектор

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"