Відвідуваність на "Олімпійському": Як "Шахтар" дав болісний урок "Динамо"

На НСК "Олімпійський" впродовж двох днів два найкращі українські клуби "Шахтар" та "Динамо" грали свої матчі в Лізі чемпіонів та Лізі Європи

Ці два поєдинки дали багато матеріалу для аналізу і порівняння клубів, які вважаються українськими грандами. І якщо в грі та результатах "Динамо" та "Шахтар" в останні роки приблизно вирівнялися, то менеджмент "гірників" втік в розвитку на десятиліття від "совкового" київського клубу. І останні матчі це ще раз підтвердили.

На матчі "Динамо" - "Яблонець" в Києві на рідному "Олімпійському" були присутні 11 300 глядачів. Днем раніше на поєдинок принципового суперника киян прийшли майже 39 тисяч вболівальників. І це добрячий удар по самолюбству київського клубу...

Але насправді менеджмент Ігора Суркіса може нарікати лише на себе. На продаж квитків в "Шахтаря", зважаючи на терміновий переїзд з Харкова, було лише кілька днів. Саме тому "гірники" влаштували агресивну рекламу по Києву і воно спрацювало на всі сто. Ось анонс матчу на кожному кроці в столичному метро...

...ось візуальна реклама на вулицях.

Вболівальники "Динамо" на цей штучно підігрітий інтерес дивилися і дивувалися чому так не працює з вболівальниками їх рідний клуб. Окрім того, що клуб не "заманює" вболівальників на матч, то є і ще кілька важливих чинників, які впливають на ставлення фанатів до "Динамо".

Президент Ігор Суркіс завжди позиціонує клуб, як свою власність, а не як спільну справу всього життя багатьох тисяч людей. Навіть остання ситуація, коли з ультрас "Динамо" не порадилися і домовилися допомогти "Шахтарю" провести матч на рідному "Олімпійському". Не факт, що потрібно було відмовити "гірникам", а хоча б довести позицію найвідданішим фанатам. Окрім того, "Динамо" вже багато років є притулком для близьких знайомих керівництва та колишніх футболістів. Головний критерій працевлаштування - мати "динамівське серце".

Ось в підсумку це все і призводить до того, що принциповий суперник збирає на рідному стадіоні "Динамо" в три рази більше вболівальників. І найгірше, що кінця-краю цьому не видно...

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Сектор