UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Відомий футбольний клуб зіграв матч в особливих футболках (ФОТО)

15 квітня чинний чемпіон Бразилії "Корінтіанс" зіграв з "Флуміненсе" в особливих футболках

Про це повідомляє Depo.Сектор з посиланням на Динамоманія.

Спочатку вони виглядали так, ніби спонсорський логотип на них заклеєний білою стрічкою.

Насправді він просто виконаний з особливого матеріалу. Чим сильніше майка просочується потом, тим краще видно лого спонсора - прального порошку Omo. Цей бренд належить компанії Unilever, яка володіє брендами Calve, Dove, Lipton і іншими.

До кінця матчу логотипи на спітнілих гравців вже було добре видно.

У "Корінтіансі" немає постійного спонсора, яка розміщує логотип саме на передній стороні футболки. Виявляється логотип Omo - історія на один матч. У наступній грі чемпіон Бразилії грав в звичайній формі, без спонсора на грудях.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Сектор

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme