UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

В УЄФА попросили вибачення за технічну помилку при покупці квитків на Євро-2020

Минулої середи в продаж надійшла нова партія квитків на Євро-2020 для вболівальників, які не встигли зайняти місце в першій онлайн-черзі

Про це повідомляє Depo.Сектор з посиланням на BBC.

Фанати, які думали, що вони вже придбали квитки, також заплатили за поїздку на Євро і розрахувалися за житло, але потім отримали на електронну пошту від УЄФА про скасування транзакцій.

"Квитки стали доступні для покупки через те, що вболівальники не заплатили вчасно за передзамовлення. Надалі квитки були продані", — говорилося в повідомленні.

"Однак через технічну помилку невелика кількість квитків, які не продавалися, стали доступні для продажу. Фанати, які придбали ці квитки, отримали електронного листа про скасування транзакції за їх кредитними картками".

Таким чином Джеймс Лофтхаус подумав, що у нього є чотири квитки на матч Англії з Чехією і два на гру з переможцем плей-оф, яким може стати Шотландія.

Він провів 90 хвилин в онлайн-черзі на сайті УЄФА, а потім витратив 700 фунтів на шість квитків. Далі Джеймс зі своїми друзями забронював номери в готелі і в підсумку втратив 200 фунтів.

Том Лоумен був переконаний, що у нього вже є квитки для нього і його сина, тому оплатив майбутню поїздку на турнір, витративши 510 фунтів.

 

Читайте також: На матчах збірної України організують особливі сектори

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Сектор

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"