В "Шахтаря" з'явився новий титульний спонсор
Новим титульним партнером "Шахтаря" стала торгова марка "Parimatch"
Про це повідомляє Depo.Сектор з посиланням на офіційний сайт "Шахтаря".
Угода передбачає нанесення логотипу букмекерської контори на ігрові футболки "гірників" в матчах Прем'єр-ліги.
Сторони співпрацюють уже протягом двох років і провели для уболівальників і ЗМІ тренування, розважальні активності перед матчами і меценатські проекти для обдарованих дітей.
На старті сезону-2019/20 "Шахтар" і "Parimatch" продовжать реалізацію соціальних проектів.
Перший матч з логотипом нового титульного партнера на футболках донецький клуб проведе 28 липня в матчі з "Динамо" за Суперкубок України, який пройде в Одесі на стадіоні "Чорноморець".
Раніше голкіпер "Шахтаря" подарував дітям 43 комплекти воротарських рукавичок.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Футбол