UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Президент ФФУ: Інформаційна кампанія з очорнення коштувала замовникам мільйон доларів

Президент ФФУ Андрій Павелко розповів, що проти нього розгорнули інформаційну кампанію перед фіналом Ліги чемпіонів

Про це повідомляє Depo.Сектор з посиланням на Трибуну.

"Поливання брудом" обійшлося замовникам в мільйон доларів, стверджує Павелко.

- Антикорупційні органи перевіряють вашу декларацію. Чи маєте ви відношення до корупційних схем при освоєнні бюджету?

- Вся справа в тому, що незадовго до фіналу Ліги чемпіонів проти мене стартувала інформаційна кампанія. Незважаючи на те, що нам потрібно було готуватися до цієї важливої ​​події, і ми направили туди всі сили, деякі особистості організували недешеву проплачену акцію.

Підсумок її - вихід матеріалів навіть на каналі "Росія 24". Це говорить про те, що це була спланована проти ФФУ і мене особисто акція.

Я хочу сказати, що нам вдалося втекти від деофшоризації українського футболу в особі колишнього керівництва. Завод з виробництва полів - 100% українська компанія. Тут немає ніяких офшорних схем. Тим більше, що у ФФУ є незалежний аудитор - компанія Ernst & Young, компанія зі світовим ім'ям.

Абсолютно точно, що такий замовний матеріал має спрямованість. Ми самі ініціювали звернення до правоохоронних органів для того, щоб розслідувати кібератаку. Розкривалися пошта ФФУ, особисті акаунти, переробляли якісь документи і викладали їх в мережу.

Це серйозна, спланована акція. За різними оцінками, вона обійшлася замовникам в суму близько мільйона доларів, - сказав Павелко.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Сектор

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme