"Баварія" оголосила про початок співпраці з TikTok
"Баварія" оголосила про початок співпраці з місцем для розміщення відеофайлів для створення коротких відео Douyin, який відомий за межами Китаю як TikTok
Про це повідомляє Depo.Сектор з посиланням на sport24.ru.
Платформа надасть користувачам короткі відео за участю мюнхенського клубу. Відзначається, що для китайської компанії це перше партнерство з футбольним клубом. Douyin – найпопулярніша медіа-платформа в Китаї.
Співпраця "Баварії" з китайською компанією невипадкова. У 2016 році "червоні" першими серед німецьких клубів відкрили свій офіс в Шанхаї. "Баварія" завела профіль в Douyin в липні 2018 року, і зараз на нього підписані близько 800 000 користувачів. "Баварія" також є першим футбольним клубом, який щотижня випускає інтерактивний формат прямої трансляції на Douyin.
Читайте також: У "Баварії" заявили про мільярди людей та обурилися поведінкою Eurosport
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Футбол