ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Чемпіон України рекламує "Північний потік-2", який суперечить інтересам держави

В останній день літа газопровід "Північний потік-2" став преміум-партнером гандбольної Ліги чемпіонів

Depo.
24 вересня 2018 21:15
ФОТО: depo.ua

Про це повідомляє Depo.Сектор з посиланням на sportarena.com.

Згідно з підписаним контрактом, усі клуби-учасники турніру повинні розмістити логотип газопроводу на футболках, а також розмістити рекламу на покритті ігрового паркету. Серед інших, учасником Ліги чемпіонів ЄГФ є український "Мотор".

Публічно представники клубу не висловлювали своєї позиції щодо "Північного потоку-2". Команда одягає форму з логотипом газопроводу, також розміщує його на паркеті палацу спорту "Юність".

Цікаво, що "Мотор" носить форму з логотипом "Північного потоку-2" не лише під час матчів Ліги чемпіонів: у аналогічній формі команда грає в матчах українського чемпіонату. По суті, клуб рекламує газопровід не тільки у зв'язку з вимогами контракту, але також в зовсім іншому турнірі, де ніяких зобов'язань немає.

Проект "Північний потік-2" передбачає побудову двох гілок газопроводу від узбережжя Росії до Німеччини через Балтійське море. Газопровід повинен іти в обхід України та Польщі.

Україна виступає проти будівництва "Північного потоку-2". Постанову з закликом не допустити спорудження газопроводу Верховна Рада прийняла ще в квітні 2018 року.

Президент України Петро Порошенко в одному з останніх інтерв'ю для німецького "Rheinische Post" назвав проект "Північного потоку-2" геополітичним інструментом тиску на Західну Європу.

Більше новин спорту читайте на Depo Сектор