Кравцов і його команда відійшли від боротьби з корупцією в "Укрзалізниці", - експерти
Нова команда топ-менеджерів "Укрзалізниці" на чолі з в. о. голови правління Євгеном Кравцовим відсторонилася від боротьби з корупцією всередині компанії
- Головна
-
17 жовтня 2017 15:55
Про це стало відомо в ході відповідей топ-менеджменту УЗ на запитання представників галузевих асоціацій Федерації роботодавців України, повідомляє Depo.ua з посиланням на UaProm.
Як повідомив Олексій Голубов, президент Союзу хіміків України, для хімічних підприємств "цього ж року залізничні тарифи вже зросли вдвічі за рахунок корупційної складової".
За його словами, вантажні вагони "Укрзалізниці" віддають "наближеним фірмочкам" у кількості 50 штук: наприклад, Rail Logistic, які "піднімають ціни як хочуть".
"Мені директор "Рівнеазоту" каже: "Дайте вагони, у мене на майданчику лежить 50 тис. аміачної селітри! Це така бомба, що якщо рвоне, то й Рівного не залишиться", - розповів голова Союзу хіміків.
"Корупційна складова потужно сидить в "Укрзалізниці". Приберіть посередників! Близько 900 млн грн осідає в кишенях, а УЗ втрачає близько 400 млн грн. Ось якщо такі схеми прибрати, то, може, й не треба підвищувати тарифи", - зазначив Голубов.
За його словами, тільки в одному мелітопольському депо крадуть 7-8 тонн дизпалива за день.
"Хлопці, ну як можна витримати таку витрату дизпалива, якщо такий розмір крадіжки тільки в одному депо! Я вже не кажу про закупівлю матеріальних цінностей", - констатував він, додавши, що керівництву УЗ необхідно боротися з корупцією.
У відповідь Кравцов погодився з тим, що ціна вагона для хіміків зросла вдвічі.
"Абсолютно правильно! Експедитори, беручи наш вагон за фіксованою ставкою, перепродують його вам за більш високою ставкою", - сказав він, визнавши, що "є величезна проблема із закупівлями, і давайте з нею спільно боротися".
"Те, що в депо крадуть, – це правда. Я не буду приховувати: дійсно, є проблеми. У нас дизель зникає від моменту його затоки в цистерну до моменту його згоряння у двигуні локомотива. Це величезна проблема, ми зараз шукаємо шляхи її розв'язання", - констатував глава УЗ.
Своєю чергою Леонід Козаченко, народний депутат, президент Української аграрної конфедерації (УАК), зазначив, що абсолютно незрозуміло, як "Укрзалізниця" планує розв'язувати проблеми корупції в перспективі.
"Як би не вийшло так, що сума від підвищення тарифів створить ще більшу основу для корупції. Може, завтра будуть "розтягувати" ще більше палива", - попередив він.
Як приклад корупції на УЗ президент УАК навів випадок з ремонтом локомотива в чесному депо.
"Приватне депо хотіло взяти на ремонт локомотиви УЗ. Але нас попередили, що ми повинні обов'язково заплатити 2,5 млн грн за кожен. Якщо не заплатимо, то нам не дадуть їх відремонтувати. Ми це питання врегулювали, але нам все одно зрештою не дали цей локомотив, дали іншим, які погодилися заплатити", - розповів Л. Козаченко.
Валерій Новицький, член наглядової ради "Дніпровагонмашу", розкритикував "Укрзалізницю" за те, що жоден український виробник вагонів не бере участі у програмі оновлення рухомого складу компанії.
"Від початку року жоден тендер не відбувся. Чому? Тому що в них беруть участь не тільки виробники, але й посередники. І вони не дають виробникам не те щоб виграти, але просто провести тендер. Якщо ви не будете зацікавлені вирішувати ці питання, то нікому це не потрібно", - зауважив він.
У відповідь Олександр Бужор, член правління "Укрзалізниці", зазначив, що "тендера, на жаль, не відбулося з незалежних від нас причин".
"Так працює законодавство, їх було заблоковано", - констатував він.
Водночас Дмитро Олійник, голова ради Федерації роботодавців України, нагадав тому-менеджменту УЗ, що "було ухвалено рішення відправити до Генпрокуратури документи та звернення щодо компанії-посередника "Максмед Інтернейшнл" (яка постійно блокує тендери, – ред.)".
"Що залежить від УЗ? Коли ви формуєте тендерні пропозиції, то жодне українське законодавство не забороняє вказувати в тендерній документації наявність у постачальника тих чи інших технічних можливостей. Багато хто з реального сектору економіки навіть погодиться на сплату частини гарантійного внеску для того, щоб прокладки відкидалися на цьому етапі. Будь ласка, шановні колеги з "Укрзалізниці", ми дуже добре розуміємо, як формуються тендерні умови", - підкреслив глава ФПУ.
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 10:10В Києві провели засідання Ради оборони міста через загрозу нових ракетних ударів та небезпеку проникнення ДРГ
- 09:54Байден трохи випереджає Трампа в передвиборчому опитуванні
- 09:53На деокупованій території біля Харкова на міні підірвався чоловік
- 09:12Росіяни вдарили балістикою по Миколаєву. Відомо про 12 поранених ФОТО
- 08:55Вночі та зранку 28 березня ворог знову атакував Одещину ракетами та безпілотниками
- 08:48 Обстріли на Харківщині: Синєгубов повідомив про 2 убитих і 20 поранених ФОТО
- 08:33В Україні вже ліквідовано майже 440 тисяч російських окупантів
- 08:04Окупанти атакували Україну ракетами та ударними дронами
- 07:41Окупанти двічі за ніч "Шахедами" обстріляли Харків: Куди влучили
- 07:36На Харківщині окупанти вбили 12-річну дитину ФОТО
- 07:15Запоріжжя зазнало атаки дронів, поранені дві жінки
- 00:05Лео заручився? Кохана актора "засвітила" обручку ФОТО
- 23:22Збитки від удару по ДніпроГЕС сягають 140 млн грн, - Міндовкілля
- 20:06 Майже пів сотні боїв та більше 70 обстрілів: в Генштабі розповіли про ситуацію на фронті
- 20:00 Зеленський приїхав на Сумщину, де значно посилился ворожі обстріли ФОТО Відео
- 18:56На узбережжі Миколаївщини чоловік натрапив на міну: йому вибухом відірвало ноги, він загинув
- 17:14ЖИВУЧІ: креативна кампанія 17-го Українського маркетинг-форуму порівняла українські бізнеси з кактусами
- 16:40Перемога збірної України над Ісландією принесла команді Реброва дев’ять із чвертю мільйонів євро
- 16:33Кабмін спростив отримання та відновлення паспортів